31 Mayıs 2022 Salı

ERASMUS+ KA101 PROJEMİZİN İKİNCİ HAREKETLİLİĞİ İSPANYA'DA TAMALANDI

 Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığınca yürütülmekte olan Erasmus+ Programı Okul Eğitimi Personel Hareketliliği Faaliyeti kapsamında 2019 yılı Teklif Çağrısı Döneminde sunulan 2019-1-TR01-KA101-063471 numaralı ve "Yenilikçi Ve Bilişimsel Uygulamalar İle Eğitim-Öğretim Birliğinin Sağlanması" başlıklı projemizin ikinci yapılandırılmış kurs faaliyeti İspanya'da tamamlanmıştır. 4 öğretmenimiz "Dijital Medya ve Kodlamaya Giriş: Geleceğin Sınıfı" isimli 5 günlük kurs süresince "dijital eğitim araçları, siber güvenlik, Scratch kodlama ve oyun temelli kodlama ve bilişim araçları" konulu eğitim almıştır. Eğitim sonunda öğretmenlerimize katılım sertifikaları ve Europass Mobility Belgesi verilmiştir.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder