4 Mart 2020 Çarşamba

ERASMUS+ KA101 PROJEMİZİN İLK HAREKETLİLİĞİ İTALYA'DA TAMAMLANDI

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığınca yürütülmekte olan Erasmus+ Programı Okul Eğitimi Personel Hareketliliği Faaliyeti kapsamında 2019 yılı Teklif Çağrısı Döneminde sunulan 2019-1-TR01-KA101-063471 numaralı ve "Yenilikçi Ve Bilişimsel Uygulamalar İle Eğitim-Öğretim Birliğinin Sağlanması" başlıklı projemizin ilk yapılandırılmış kurs faaliyeti İtalya'da tamamlanmıştır. 1 idari personel ve 4 öğretmenimiz "Kapsayıcı Avrupa'da Mülteciler ve Göçmenler" isimli 5 günlük kurs süresince "kapsayıcı sınıf modelleri, kaynaştırıcı eğitim metotları ve çatışma çözme yöntemleri" konulu eğitim almıştır. Eğitim sonunda öğretmenlerimize katılım sertifikaları ve Europass Mobility Belgesi verilmiştir.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder